The DGOF published today its second White Paper dealing with innovation in online research. The DGOF White Paper (in German) can be found here.
Zweites DGOF White Paper zum download
Das aktuelle DGOF White Paper „Passive Messung von Online-Daten in der Praxis“ steht seit heute zum download bereit. Sie finden es hier: DGOF White Paper 02/2012 Sie wollen sich mit anderen Online-Forschern über ein DGOF White Paper austauschen? Werden
DGOF veröffentlicht zweites White Paper zu Innovationen in der Online-Forschung
Hürth, 17. Juli 2012. Die DGOF hat heute auf ihrer Website das zweite White Paper zu Innovationen in der Online-Forschung publiziert. Das DGOF White Paper 02/2012 mit dem Titel „Passive Messung von Online-Daten in der Praxis“ erläutert anhand von Beispielen,
Wer hat die beste deutsche Markenseite auf Facebook?
„TNS Fanpage Award 2012“: Befragung von Fans direkt auf Facebook zur Bewertung von deutschen Markenseiten / Award-Verleihung am 24. Oktober 2012 auf der Research & Results München / Hamburg, 16. Juli 2012 – TNS
Understanding Mode Effects between Mobile Web and Mobile SMS Surveys
By Brandon Poduska, SSI Paul Johnson Senior Analyst, SSI Introduction With cell phone usage in the US an estimated 90-97% of adults and the increasing capabilities and availability of mobile technology, market researchers can now reach respondents almost anytime –
Why don't people join panels?
Revealing the Answer to Life’s Most Difficult Market Research Question: Why Don’t People Join Panels? by Kristin Cavallaro, Knowledge and Data Analysis Specialist, SSI As the economy struggles, we find more questions and requests coming our way to Data Quality
Hintergrund: Mobile Befragungen
Berlin, 5. Juni 2012. Immer mehr Menschen haben ein Smartphone – das mobile Internet wächst und damit auch die Befragung über mobile Endgeräte. Befragte können überall und jederzeit Fragen beantworten. So können zum Beispiel bei Veranstaltungen Antworten entweder von Interviewern
Only 10% of companies consider social media as part of their corporate strategy
New study by InSites Consulting and sampling and data collection partner SSI, explores social media usage among 1,222 top managers from companies in the US, Great Britain, the Netherlands, Belgium, Germany and France ROTTERDAM, Netherlands, July 5, 2012—SSI has partnered
Marketagent.com Eyes on Europe Studie – Juni 2012
„Eyes on Europe“- Studie geht in die 2. Runde Geringes Vertrauen in die nationale Politik und Wunsch nach politischen Reformen, dennoch blicken die Deutschen optimistisch in ihre eigene Zukunft Die Deutschen haben ein geringes Vertrauen in die nationale Politik
Does Cutting Translations Mean Compromising Quality?
What Really Happens When Respondents Don’t Take Surveys in Their Native Language With a tight economy, researchers, like everyone else, are looking for ways to cut their costs. Many now cut translations out of their budgets as a way to