„TNS Fanpage Award 2012“: Befragung von Fans direkt auf Facebook zur Bewertung von deutschen Markenseiten / Award-Verleihung am 24. Oktober 2012 auf der Research & Results München / Hamburg, 16. Juli 2012 – TNS
Understanding Mode Effects between Mobile Web and Mobile SMS Surveys
By Brandon Poduska, SSI Paul Johnson Senior Analyst, SSI Introduction With cell phone usage in the US an estimated 90-97% of adults and the increasing capabilities and availability of mobile technology, market researchers can now reach respondents almost anytime –
Why don't people join panels?
Revealing the Answer to Life’s Most Difficult Market Research Question: Why Don’t People Join Panels? by Kristin Cavallaro, Knowledge and Data Analysis Specialist, SSI As the economy struggles, we find more questions and requests coming our way to Data Quality
Hintergrund: Mobile Befragungen
Berlin, 5. Juni 2012. Immer mehr Menschen haben ein Smartphone – das mobile Internet wächst und damit auch die Befragung über mobile Endgeräte. Befragte können überall und jederzeit Fragen beantworten. So können zum Beispiel bei Veranstaltungen Antworten entweder von Interviewern
Only 10% of companies consider social media as part of their corporate strategy
New study by InSites Consulting and sampling and data collection partner SSI, explores social media usage among 1,222 top managers from companies in the US, Great Britain, the Netherlands, Belgium, Germany and France ROTTERDAM, Netherlands, July 5, 2012—SSI has partnered
Marketagent.com Eyes on Europe Studie – Juni 2012
„Eyes on Europe“- Studie geht in die 2. Runde Geringes Vertrauen in die nationale Politik und Wunsch nach politischen Reformen, dennoch blicken die Deutschen optimistisch in ihre eigene Zukunft Die Deutschen haben ein geringes Vertrauen in die nationale Politik
Does Cutting Translations Mean Compromising Quality?
What Really Happens When Respondents Don’t Take Surveys in Their Native Language With a tight economy, researchers, like everyone else, are looking for ways to cut their costs. Many now cut translations out of their budgets as a way to
Understanding Respondent Motivation
Introduction As an industry, we understand little about why people take part in research and, perhaps more importantly, why they do not. We pride ourselves on being able to formulate questions and research studies to describe and explain the manner
Ab 70-Jährige mit größtem Wachstum bei der Internetnutzung
(N)ONLINER Atlas 2012: Größte Zuwachsraten in der Altersgruppe der ab 70-Jährigen bei der Internetnutzung Auch die Altersgruppe der ab 60-Jährigen holt auf Berlin, 26. Juni 2012 – Das Internet etabliert sich stetig auch in
Interview mit DGOF-Vorstand Dr. Otto Hellwig zu den DGOF White Paper
Am 26. Juni 2012 hat die DGOF auf ihrer Website das erste DGOF White Paper mit dem Titel Marktforschung mit dem iPad-Panel von Axel Springer Media Impact publiziert. DGOF-Vorstandsmitglied Dr. Otto Hellwig hat in einem Interview mit Marktforschung.de die